Offerte aanvragen

Er bestaat geen perfecte timing of één sleutel tot succes om in uw bedrijf nieuw leven in te blazen. Succesvolle business development vergt inspanning en consistentie. Elk bedrijf in wording houdt er rekening mee dat verkoop, leads en winst niet meteen zichtbaar zijn en dat beide pas zijn vruchten afwerpen wanneer er genoeg inspanningen worden geleverd. U kunt telemarketing gebruiken alvorens u aan een nieuwe zaak begint.

 
Het belangrijkste is dat u niet wacht op de “perfecte timing”. Wanneer u zich zorgen maakt over omzet en groei, is het tijd voor actie! Wacht niet om de perfecte brochure of folder te verzenden. De meeste marketing brochures belanden toch in de vuilbak. Elke markt heeft zijn ups en downs. Dus wacht niet tot de markt perfect lijkt, zorg gewoon voor vruchtbare gesprekken.

Voorbeelden offerte-aanvragen

Callcenter opdracht voor een bedrijf in Oost-Vlaanderen

Voor ons fietsmerk, die zich zowel focust op de B2B als B2C-markt, zijn wij op zoek naar een telemarketingbedrijf dat onze afspraken zou inplannen bij grote bedrijven die op zoek zijn naar gepersonaliseerde fietskledij.