Ontvang gratis tot 3 offertes voor Callcenter (inbound, outbound)

Welk type callcenter opdracht wenst u?
Prospectie of afspraakplanning
Televerkoop
Afhandelen binnenkomende oproepen
Helpdesk, hotline
Studie, enquête of marktonderzoek
Updaten van adressenbestanden of datacleaning
Andere callcenter opdracht
Wat is uw doelgroep?
Bedrijven
Particulieren
Bedrijven + Particulieren
Welk budget voorziet u voor de callcenter opdracht?
€1.000 tot €5.000
€5.000 tot €10.000
€10.000 tot €20.000
Meer dan €20.000
Ik weet het niet / Te bepalen
Voornaam
Achternaam
E-mail
Telefoon
U bent...
Adres (straat, nr., bus)
Postcode
Plaats
Land


telemarketing offertes

Wat is dat: Lead Generation?

Offertes: vergelijken   Rubriek: 2. Voordelen callcenter
LeadGeneration

Stel u voor dat u maandagochtend uw mailbox opent op kantoor. In uw mailbox zitten 25 e-mails van mensen die interesse tonen in uw product. Een geweldige manier om uw werkdag te beginnen, is het niet? Deze plotselinge interesse is geen toeval, dit resultaat krijgt u door het genereren van leads.

Lead Generation?

Lead Generation of leadgeneratie is het verzamelen van gegevens van potentiële klanten via internet. Het uiteindelijke doel van dit proces is om een product of dienst te verkopen. Een lead is dus een persoon die interesse toont in een product of dienst. Een klant die meer informatie over uw product of dienst wenst te ontvangen.

Hoe kunt u leads genereren?

Er zijn bureaus gespecialiseerd in het genereren van leads voor bedrijven. Deze bureaus zetten verschillende kanalen in om deze leads te genereren. Door gebruik van e-mail, registratie bij een evenement, cold calls, reacties op promoties, per post, gedrukte advertenties, netwerken, na registratie op een beurs of via internet .

Voor gespecialiseerde bureaus is het belangrijk dat de prospect gekwalificeerd is, met andere woorden dat deze klant een koopintentie heeft. De sleutel tot succes van een campagne is het kaf van het koren scheiden op vlak van kwalitatieve leads. Deze prospects vertonen geen uitstelgedrag. Het zijn dus leads met een koopintentie, dus wanneer bedrijven deze contactgegevens kunnen verkrijgen kunnen we spreken van een kwalitatieve lead. Want die contactgegevens bieden een bedrijf immers de mogelijkheid om traffic naar hun site te genereren, een product of dienst te verkopen en een database uit te bouwen.

De bekendste manier om contactgegevens van potentiële klanten te verkrijgen is een inschrijving op een nieuwsbrief. Met de “Opt-In” geeft de klant de toestemming aan het bedrijf om opnieuw contact op te nemen.

Het proces van lead generation is veel gemakkelijker wanneer deze ondersteund wordt door een eigen website. De consument kan bijvoorbeeld online een offerte aanvragen. Bij deze aanvraag laat hij zijn adres en telefoonnummer achter. Na verificatie van de gegevens, dit is nodig om zeker te zijn dat de interesse van de klant oprecht is, kunnen de contactgegevens naar de desbetreffende leveranciers gestuurd worden.