Ontvang gratis tot 3 offertes voor Callcenter (inbound, outbound)

Welk type callcenter opdracht wenst u?
Prospectie of afspraakplanning
Televerkoop
Afhandelen binnenkomende oproepen
Helpdesk, hotline
Studie, enquête of marktonderzoek
Updaten van adressenbestanden of datacleaning
Andere callcenter opdracht
Wat is uw doelgroep?
Bedrijven
Particulieren
Bedrijven + Particulieren
Welk budget voorziet u voor de callcenter opdracht?
€1.000 tot €5.000
€5.000 tot €10.000
€10.000 tot €20.000
Meer dan €20.000
Ik weet het niet / Te bepalen
Voornaam
Achternaam
E-mail
Telefoon
U bent...
Adres (straat, nr., bus)
Postcode
Plaats
Land


telemarketing offertes

Scripts voor oproep via een call center

Offertes: vergelijken   Rubriek: 1. Callcenter
Scripts callcenter

Bent u op zoek naar een extra klantendienst  of een backup in een noodsituaties? Een callcenter kan elk bedrijf altijd van dienst zijn. Callcenters kunnen ook reserveringen afhandelen maar het meest bekende onderdeel van callcenters is acquisitie. Deze vorm van telemarketing gaat via een script. Deze scripts worden opgesteld op basis van de wensen van het bedrijf en op basis van de ervaringen van het callcenter zelf met klanten. Dit callcenter script is een volledig scenario van een telefoongesprek met een potentiële klant. Het callcenter kan u als bedrijf hierin adviseren en ondersteunen.

Werken met scripts

Bij telemarketing zijn scripts eigenlijk onmisbaar. Daarin staan allerlei mogelijke scenario’s over hoe de klant zou kunnen gaan reageren. Op deze manier kan er handig ingespeeld worden op de tegenargumenten van de klant om uiteindelijk het product toch te gaan kopen. Alle voor- en nadelen van het product worden behandeld. Zo kan de klant worden overtuigd en worden aangezet tot de daadwerkelijke aankoop van het product. In scripts wordt alles vastgelegd. Vanaf de begroeting in het begin van het telefoongesprek tot aan de daadwerkelijke instemming van de klant voor het product aan het einde van het telefoongesprek. Dit heeft als nadeel dat er weinig ruimte is voor flexibiliteit en creativiteit van de callcenteragenten zelf. De klant kan namelijk totaal anders reageren of weten dat er een script bestaat tijdens het telefoongesprek.

Professionele telemarketing

Voor professionele telemarketing zijn scripts echter absoluut noodzakelijk. Verschillende callcenters denken echter mee met het bedrijf. Hoever moet een script gaan? Hoe kan een bezwarenscript worden opgesteld, zonder dat de klant hier tegenargumenten op kan werpen?
De manier om te weten te komen of het callcenter het juiste script voor uw bedrijf kan samenstellen, is om een offerte aan te vragen. Vraag een offerte aan voor telemarketing bij verschillende professionele callcenters. Callcenters zijn de juiste plaats om telemarketing te laten doen door professionals. Kies uw dienst uit en laat een gratis offerte maken op het gebied van acquisitie, klantendienst, een backup service of om reserveringen te maken. Laat u verrassen met scherpe prijzen en de vele mogelijkheden die callcenters u kunnen aanbieden.