Ontvang gratis tot 3 offertes voor Callcenter (inbound, outbound)

Welk type callcenter opdracht wenst u?
Prospectie of afspraakplanning
Televerkoop
Afhandelen binnenkomende oproepen
Helpdesk, hotline
Studie, enquête of marktonderzoek
Updaten van adressenbestanden of datacleaning
Andere callcenter opdracht
Wat is uw doelgroep?
Bedrijven
Particulieren
Bedrijven + Particulieren
Welk budget voorziet u voor de callcenter opdracht?
€1.000 tot €5.000
€5.000 tot €10.000
€10.000 tot €20.000
Meer dan €20.000
Ik weet het niet / Te bepalen
Voornaam
Achternaam
E-mail
Telefoon
U bent...
Adres (straat, nr., bus)
Postcode
Plaats
Land


telemarketing offertes

10 telemarketing tips – Tip 8: Stel realistische objectieven

Offertes: vergelijken   Rubriek: 4. Tips
Stel realistische objectieven

Hoge kwaliteit lead generation kost tijd. Niet elke prospect is op zoek naar uw diensten op het moment van de oproep. Uw voorstel moet ook aantrekkelijk zijn.

U moet ook bekijken welk niveau van nieuwe zakelijke contacten u en uw team kunt hanteren naast “het dagelijkse werk”.

Gebruik dit als basis om uw verwachtingen bij te stellen en wees realistisch. Wanneer u iemand full-time in uw bedrijf heeft en deze persoon heeft enkel 4 afspraken gegenereerd met een twijfelachtige kwaliteit gedurende 6 maanden, verwacht niet dat u met een extern bedrijf 30 afspraken kunt regelen wanneer u van plan bent om slechts 30 uur per maand toe te wijzen aan deze activiteiten.

De sleutel is om doelstellingen voorop te stellen in overeenstemming met uw bedrijf en doelstellingen die realistisch zijn. Bijvoorbeeld als u iets verkoopt dat iedereen wil, u heeft de referenties en de database om dit op te vangen, zult u zeker meer bereiken dan een start-up bedrijf met weinig klanten en geen ervaring.

Het andere aspect waar u rekening mee moet houden: wilt u zowel contact met specultatieve contacten en contacten met prospects die op dit moment op zoek zijn naar uw dienst of service? Onze visie is dat specultatieve contacten van belang zijn wanneer er onderliggende behoeften zijn en om uw diensten te promoten. Deze contacten zorgen ook voor dynamiek in uw bedrijf. Hierbij wordt er van uit gegaan dat een specultatief contact gebeurt met iemand die de beslissingnemer is en ontvangljik voor uw voorstel ook wanneer deze beslissing nu niet genomen kan worden.

Een goed evenwicht tussen specultatieve of koude contacten en warme klanten is nodig en helpt u om uw tussentijdse pipeline uit te bouwen.

Lees ook Tip 1: Tijd voor actie!
Lees ook Tip 2: Werk aan uw positie
Lees ook Tip 3: Definieer uw doelgroep
Lees ook Tip 4: Koop de juiste data
Lees ook Tip 5: Brief en leidt uw team goed op
Lees ook Tip 6: Kies de juiste personen
Lees ook Tip 7: Geduld is een schone deugd
Lees ook tip 9: Opvolgen en nog eens opvolgen
Lees ook Tip 10: Bouw dynamiek op

Volg dit onderwerp, want iedere week geven we een tip mee!