Ontvang gratis tot 3 offertes voor Callcenter (inbound, outbound)

Welk type callcenter opdracht wenst u?
Prospectie of afspraakplanning
Televerkoop
Afhandelen binnenkomende oproepen
Helpdesk, hotline
Studie, enquête of marktonderzoek
Updaten van adressenbestanden of datacleaning
Andere callcenter opdracht
Wat is uw doelgroep?
Bedrijven
Particulieren
Bedrijven + Particulieren
Welk budget voorziet u voor de callcenter opdracht?
€1.000 tot €5.000
€5.000 tot €10.000
€10.000 tot €20.000
Meer dan €20.000
Ik weet het niet / Te bepalen
Voornaam
Achternaam
E-mail
Telefoon
U bent...
Adres (straat, nr., bus)
Postcode
Plaats
Land


telemarketing offertes

10 telemarketing tips – Tip 6: Kies de juiste personen

Offertes: vergelijken   Rubriek: 4. Tips
Telemarketingtips

De sleutel tot goede telemarketing is houding en enthousiasme. Want iemand met een uitstekende houding en passie voor uw diensten zal beter presteren dan iemand met een pure technische kennis van zaken. Persoonlijkheid en relaties opbouwen zijn cruciaal voor een telemarketeer. Studies tonen aan dat slechts 7% van alle menselijke communicatie relevant is. Lichaamstaal is het belangrijkst gevolgd door intonatie. Vandaar dat het veel belangrijker is welke intonatie u gebruikt via telefoon dan wat u zegt.

Kies daarom voor mensen die gepassioneerd zijn. Zorg er ook voor dat telemarketeers overeenkomsten hebben met de prospecten die u belt. Wanneer u de marketing director van Mars of Unilever belt, wilt u liever niet dat dit telefoontje gepleegd wordt door een 18 jarige. Peer-to-peer communicatie is belangrijk bij de opbouw van een database. Daarom wilt u geen personen die niet voorbij de rottweiler geraakt die aan de inkom staat wanneer hij/zij geconfronteerd wordt met een verhitte discussies of lastige vragen.

U gaat liever voor iemand die open communiceert en communicatief erg sterk is. Die met andere woorden kan discussiëren over de uitdagingen en hoe ze samen met u te overwinnen.

Lees ook tip 1: Tijd voor actie!
Lees tip 2: Werk aan uw positie
Lees ook tip 3: Definieer uw doelgroep
Lees ook tip 4: Koop de juiste data
Lees tip 5: Brief en leidt uw team goed op
Lees ook Tip 7: Geduld is een schone deugd
Lees ook Tip 8: Stel realistische objectieven
Lees ook tip 9: Opvolgen en nog eens opvolgen
Lees ook Tip 10: Bouw dynamiek op

Volg dit onderwerp, want iedere week geven we een tip mee!