Ontvang gratis tot 3 offertes voor Callcenter (inbound, outbound)

Welk type callcenter opdracht wenst u?
Prospectie of afspraakplanning
Televerkoop
Afhandelen binnenkomende oproepen
Helpdesk, hotline
Studie, enquête of marktonderzoek
Updaten van adressenbestanden of datacleaning
Andere callcenter opdracht
Wat is uw doelgroep?
Bedrijven
Particulieren
Bedrijven + Particulieren
Welk budget voorziet u voor de callcenter opdracht?
€1.000 tot €5.000
€5.000 tot €10.000
€10.000 tot €20.000
Meer dan €20.000
Ik weet het niet / Te bepalen
Voornaam
Achternaam
E-mail
Telefoon
U bent...
Adres (straat, nr., bus)
Postcode
Plaats
Land


telemarketing offertes

10 telemarketing tips – Tip 2: Werk aan uw positie

Offertes: vergelijken   Rubriek: 4. Tips
Telemarkting Call Center

Hoeveel concurrenten heeft u binnen uw sector of regio? De kans is groot dat dat er toch een aantal zijn. En het is mogelijk dat deze concurrenten een soortgelijke of identieke dienst aanbieden.

Bijgevolg moet u nadenken hoe u uw bedrijf en diensten aantrekkelijker kunt maken voor potentiële klanten. Dit geldt niet alleen voor telemarketing, maar voor heel uw bedrijfsstrategie. Misschien kunt u nadenken welke problemen uw bedrijf kunnen oplossen in plaats van te benadrukken welke diensten u aanbiedt.

Staat u poteniële klanten bij om te besparen, om productiviteit te verhogen, om te beschermen of een ander frustrerend probleem op te lossen? Wat het ook is, aan de telefoon krijgt u misschien de kans om met deze punten de aandacht van een prospect te trekken. Probeer ervoor te zorgen dat u tijdens kostbare seconden contact met een potentiële klanten praat over hen en niet over u!

Lees tip 1: Tijd voor actie!
Lees tip 3: Definieer uw doelgroep
Lees ook tip 4: Koop de juiste data
Lees ook tip 5: Brief en leidt uw team goed op
Lees ook tip 6: Kies de juiste personen
Lees ook Tip 7: Geduld is een schone deugd
Lees ook Tip 8: Stel realistische objectieven
Lees ook tip 9: Opvolgen en nog eens opvolgen
Lees ook Tip 10: Bouw dynamiek op

Elke week geven we een tip mee, dus vergeet deze site niet te volgen!



Call Center