Ontvang gratis tot 3 offertes voor Callcenter (inbound, outbound)

Welk type callcenter opdracht wenst u?
Prospectie of afspraakplanning
Televerkoop
Afhandelen binnenkomende oproepen
Helpdesk, hotline
Studie, enquête of marktonderzoek
Updaten van adressenbestanden of datacleaning
Andere callcenter opdracht
Wat is uw doelgroep?
Bedrijven
Particulieren
Bedrijven + Particulieren
Welk budget voorziet u voor de callcenter opdracht?
€1.000 tot €5.000
€5.000 tot €10.000
€10.000 tot €20.000
Meer dan €20.000
Ik weet het niet / Te bepalen
Voornaam
Achternaam
E-mail
Telefoon
U bent...
Adres (straat, nr., bus)
Postcode
Plaats
Land


telemarketing offertes

10 telemarketing tips – Tip 10: Bouw dynamiek op

Offertes: vergelijken   Rubriek: 4. Tips
Telemarketing Oplossingen Vergelijken

Een bedrijf ontwikkelen gebeurt niet van de ene dag op de andere. Dit regel geldt ongeacht de kanalen die u gebruikt. Verwacht niet meteen torenhoge resultaten. U moet minstens 3 maanden laten voorbijgaan eer u weet of een bepaalde werkwijze geschikt is en zijn vruchten heeft afgeworpen. Het kan zijn dat de verkoop niet zo goed gaat voor een periode, maar dat u wel prospects ontmoet die u anders niet gezien zou hebben. Misschien kunt u deze speculatieve of koude contacten achteraf omzetten naar definitieve of warme contacten.

Het is belangrijk om tijd te beheren, maar dat kan betekenen dat een normale oproep betekenen voor iemand die u kwartaal of halfjaarlijkse basis ontmoet hebt. Zorg ervoor dat u dit in een electronische of handmatige agenda noteert. Dit een van de meest waardevolle bezittingen voor de ontwikkeling van uw bedrijf: de pipeline.

Telemarketing is een potentieel krachtig middel om verkoop in de pipeline te genereren. Het voorkomt trage groei in termen van onvoldoende lead generation. U moet echter het proces de tijd geven om te werken en resultaten te leveren. Als u dit doet, dan kunt u op termijn de dynamiek in uw bedrijf zien en de omzet zien groeien.

Lees ook tip 1: Tijd voor actie!
Lees tip 2: Werk aan uw positie
Lees ook tip 3: Definieer uw doelgroep
Lees ook tip 4: Koop de juiste data
Lees tip 5: Brief en leidt uw team goed op
Lees ook tip 6: Kies de juiste personen
Lees ook Tip 7: Geduld is een schone deugd
Lees ook Tip 8: Stel realistische objectieven
Lees ook Tip 9: Opvolgen en nog eens opvolgen