Ontvang gratis tot 3 offertes voor Callcenter (inbound, outbound)

Welk type callcenter opdracht wenst u?
Prospectie of afspraakplanning
Televerkoop
Afhandelen binnenkomende oproepen
Helpdesk, hotline
Studie, enquête of marktonderzoek
Updaten van adressenbestanden of datacleaning
Andere callcenter opdracht
Wat is uw doelgroep?
Bedrijven
Particulieren
Bedrijven + Particulieren
Welk budget voorziet u voor de callcenter opdracht?
€1.000 tot €5.000
€5.000 tot €10.000
€10.000 tot €20.000
Meer dan €20.000
Ik weet het niet / Te bepalen
Voornaam
Achternaam
E-mail
Telefoon
U bent...
Adres (straat, nr., bus)
Postcode
Plaats
Land


telemarketing offertes

10 telemarketing tips – Tip 1: Tijd voor actie!

Offertes: vergelijken   Rubriek: 4. Tips
telemarketing leads

Er bestaat geen perfecte timing of één sleutel tot succes om in uw bedrijf nieuw leven in te blazen. Succesvolle business development vergt inspanning en consistentie. Elk bedrijf in wording houdt er rekening mee dat verkoop, leads en winst niet meteen zichtbaar zijn en dat beide pas zijn vruchten afwerpen wanneer er genoeg inspanningen worden geleverd. U kunt telemarketing gebruiken alvorens u aan een nieuwe zaak begint.

Het belangrijkste is dat u niet wacht op de “perfecte timing”. Wanneer u zich zorgen maakt over omzet en groei, is het tijd voor actie! Wacht niet om de perfecte brochure of folder te verzenden. De meeste marketing brochures belanden toch in de vuilbak. Elke markt heeft zijn ups en downs. Dus wacht niet tot de markt perfect lijkt, zorg gewoon voor vruchtbare gesprekken.

Lees tip 2: Werk aan uw positie
Lees ook tip 3: Definieer uw doelgroep
Lees ook tip 4: Koop de juiste data
Lees ook tip 5: Brief en leidt uw team goed op
Lees ook tip 6: Kies de juiste personen
Lees ook Tip 7: Geduld is een schone deugd
Lees ook Tip 8: Stel realistische objectieven
Lees ook tip 9: Opvolgen en nog eens opvolgen
Lees ook Tip 10: Bouw dynamiek op

Volg dit onderwerp, want iedere week geven we een tip mee!